تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات در گوگل یکی از راه های نوین بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از این سیستم می توانید به راحتی بالاتر از هر رقیبی در کمترین زمان ممکن داخل گوگل قرار بگیرید و در صدر موتور های جستجو باشید. این روش سئو نیست و با استفاده از این روش می توانید فروش خودتان را چندین برابر کنید.

 

تبلیغ در گوگل بهتر است یا سئو

مطمئنا یکی از سوالاتی که حتما برای شما هم مطرح است این می باشد که آیا تبلیغات در گوگل بهتر و راحت تر است یا انجام خدمات سئو سایت. در جواب باید بگوییم اگر قصد دارید که در سریع ترین زمان ممکن به فروش اینترنتی برسید و بتوانید محصولات خودتان را بفروشید، تبلیغ در گوگل یا همان گوگل ادوردز بهتر است، اما اگر صبر ایوب دارید، سئو گزینه بهتری برای شما است.


 

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است

تبلیغات در گوگل تعرفه های مختلفی دارد. برای مثال شما اگر قصد داشته باشید برای مدت کمی در بالای رقبای خود باشید و فروش شما مثل فروش لباس فصلی است، می توانید از بودجه 100 یا 150 یورویی استفاده کنید، اما اگر در غیر این صورت است و فروش و بازاریابی اینترنتی شما فصلی نیست، می توانید از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید.

 

نماینده رسمی گوگل ادوردز

یکی از مواردی که هنگام سفارش گوگل ادوردز باید در نظر داشته باشید این می باشد که شرکت تبلیغاتی شما نماینده و پارتنر رسمی گوگل ادوردز باشد. این مورد باعث می شود که شرکت تبلیغاتی بتواند به راحتی تبلیغات شمارا مدیریت کند و حتی یک نقطه مسیر را هم اشتباه نروید.


 

تنظیمات تبلیغ در گوگل

تبلیغات در گوگل کار چندان ساده ای نبوده و نیاز است تا توسط یک متخصص این کار انجام شود. هنگامی که تنظیمات گوگل ادوردز یا همان تبلیغ در گوگل توسط یک متخصص انجام می شود، تمام موارد برطرف می شود و دیگر جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید در صدر موتور های جستجو بدون دردسر قرار گیرید.

 

 

منبع : https://seohq.ir/ads